............
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




 

آنچه مي پنداشتم قسمت نشد حالا برو

بيش از اين رنجم مده لطفي كن از اينجا برو



مثل رويا آمدي مهمان من بودي ولي

مطمئنم مي شود كابوس اين رويا برو



خود نمك بر زخم رسواييّ عاشق مي زدم

با تو هم عاشق شدم من هم شدم رسوا برو



ياد تنهاييّ كنج خانه من را مي كشد

گر چه خواهم شد دوباره آدمي تنها برو



خاطري خوش از خودت در قلب من باقي گذار

مثل آن روزي كه زيبا آمدي زيبا برو



در فراقت آسمان را بر زمين مي دوختم

قدر «مجنون» را ندانستي كمي «ليلا» برو



عاشقي كردن برايم انتهايي خوش نداشت

من كه از اول نمي دانستم اينها را برو



نظرات شما عزیزان:

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:45---30 آبان 1390
ایولللللللللللللللل
قالب تغییر کرد
اون عکس شرح وب چقد ناناسه
اون بچهه
ایول خوشم اومد دمت داغ
ممنون که با هرکلمه از یکی یا با گوش دادن به اهنگی به یاد من می افتید فرزندانم
تفسیرش:میسی که منو یادتونه


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت9:06---29 آبان 1390

غصــه نخــور ؛ کنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . . خیلـی که دلـم بگیـرد ، گریـه میکنـم !


سرخوش
ساعت21:22---28 آبان 1390
هر شب وقتي تنها مي شم حس مي کنم پيش مني

دوباره گريه ام مي گيره انگار تو آغوش مني

روم نمي شه نگات کنم وقتي که اشک تو چشمامه

با اين که نيستي پيش من انگار دستات تو دستامه...



l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت18:31---28 آبان 1390


نیلوفر
ساعت9:30---28 آبان 1390
سلام اقا امیرحسین...
ممنون از اینکه بهم سر زدی و دعوتم کردی...
راستی مطالب وبت خیلی دلنشینه...
این شعرت خیلی قشنگ بود...


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:37---27 آبان 1390
اوه اوه اوه اهنگوووووووووووووبابا خارجکی

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت19:49---27 آبان 1390
امدی جانم ب قربانت
.....
ولی فعلا برو


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت19:47---27 آبان 1390
وزنم را زمین نمی پذیرد

دائماً بی تو در هوا معلقم...

میبینی؟...

حرفهایت بی محابا مرا به سویت میکشد

افکارت...حتی لرزش قلبت را می فهمم...

من آماده ام... همیشه ... هر لحظه

برای به تو رسیدن

هر سدی را رد خواهم کرد

کافیست در گوشم زمزمه کنی

با تو خواهم ماند.


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت19:42---27 آبان 1390
خوشم میاد باجنبه ای
فدات بیا اپیدم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:27---26 آبان 1390
من کیم اینجا کجاس؟؟؟
ای بااااااابااااااااا
تو دیگه چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ویششششششش
بیخیالااااااااااا
میگم داش امیر نکنه...........آره؟؟؟؟؟؟؟


احمق خان
ساعت18:50---26 آبان 1390
گلاب به روتون، بالا آوردیم؛
تشریف بیارید!


عطیه
ساعت13:48---26 آبان 1390
slm amir hosin nistii bodoo bia bebin man miam sar behet mizanam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : امير حسين