سپیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




بغض میکنم
گلویم بد جور هوای ایست

هوای لبخند ندارم چه کنم دست دلم نیست

 

با تو

 

 

یا بی تو

 

 

فرقی نمیکند

 

 

چشمهایم یک ساز را بلد شده اند

 

 

وقتی که نیستی

 

 

نبودنت

 

 

وقتی که هستی

 

 

فکر رفنت

 

 

سجاده ام خیس شده اما دلم باز نا آرام است

 

خودم هم نمیدانم چه شده مرا

 

 

حالم نه مثل همیشه است

 

 

نه نیست

 

 

جاده های از پاهایم خسته اند از بس که رفتم و نرسیدی

 

از بس که گفتم و...

 

دلم به گلایه نمیرود که هرچه گلایه هست از دلم هست

 

تنها از دلم

 

میخوانم دلم را به اسم تو

 

که دلم آرام گیرد

 

که حتی یاد تو آرامش قلب هاست

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:54---22 آبان 1390
سهلاممممممممممممم
من اپیدمممممممممم
بدو بیا تا همه با هم بخندیممممممم
هورااااااااااااااااااااااااا ااا


عطیه
ساعت18:55---21 آبان 1390
اگر دیدی دنیا برات مفهومی نداره ، تحمل کن ، شاید خودت دنیای کسی باشی....

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت14:51---21 آبان 1390
عشق احساس شگفت انگیزیست..در گیرش که شدی...یک گوسفند گربه صفت رو صدا می زنی جوجو....

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت14:49---21 آبان 1390
خشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 20 آبان 1390برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : امير حسين