من....
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




 

 

 

 

 

 

 

یه چی میخوام براتون تعریف کنم...

 

 

خیلی وقت پیش ها یکی کنارم بود که هیچ وقت دوست نداشتم بودنش رو درک کنم.....

 

همیشه باهاش بد بودم... هرچی بهم میگفت : بابا منم وجود دارم.. یکم به من توجه کن.... میگفتم ولم کن بابا...

 

هر کاری میکردم که حتی یک لحظه به اون فکر نکنم... دوسش نداشتم...

 

روزها میگذشت و اون همیشه به من میگفت:‌منم هستمااااااا....

 

تا رسید روزی که...

 

رفتم ایشون رو دیدم... اولش خیلی راحت بودم.... اما دیدم نه آخه این کیه که این طوری قلبم داره میزنه....

 

نمیتونستم حرف بزنم ... فقط نگاهش میکردم... حتی باهاش حرف هم نزدم... ولی با خودم میگفتم : کاش اون لحظه ها که میگفت منم هستم .... من باهاتم رو با وجودم احساسش میکردم...

 

دوست داشتم داد بزنم بگم منو ببخش... غلط کردم ولی غرورم نذاشت...

 

دوست نداشتم ازش جدا شم... اونم که حال منو دیده بود حرفی نمیزد و فقط به نگاه های من خیره شده بود....

 

بدون هیچ حرفی ... وقتی که دیدم طاقت موندن کنارش رو ندارم خیلی آروم و راحت از کنارش رفتم...

 

یکم قدم زدم... حالم خوب شد... من عاشق شده بودم.... عاشق کسی که هیچ وقت دیگه دوست ندارم ببینمش...!

 


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت20:25---11 دی 1391
امیر!!!!!!!!!!!!!
بدون هماهنگی با من قاشق شدی؟؟!!
کثثثثثثثااااااافتتتتتتتتتتتت


سپيده
ساعت10:17---24 آبان 1390
افرين ب داداشييي من........
عاشق شده...........
خداي من ...........
خداحافظت باشه.......
باي تا...............


arezoo
ساعت8:50---23 آبان 1390
salam amir hossen say kon aval vojode khodaro dakhodet hes koni bad ashegh beshi chon dg hich vaght hazer nisti be eshghet khiyanat koni movafagh bashi

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت16:58---19 آبان 1390
وقتی وجود خدا باورت بشه … خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و ” یاورت” میشه.

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت16:58---19 آبان 1390
داداش امیر عاشق شدی؟؟؟ ولی عجیبه اینم ی مدلشه


سرخوش
ساعت18:13---18 آبان 1390
چی میگی ؟ چی شده ؟
داری از کی حرف میزنی ؟
مثل بچه آدم حرف بزن! ببینیم چه خبر شده!


عطیه
ساعت15:53---18 آبان 1390
amir halet khobe ?? u pesara khili ajib hastid hame karaton bar akse vali ehtemalan dari ye chizi migii dar har sorat movafagh v khoshhal bashi

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت14:54---18 آبان 1390
واااااااااااااا،چرا دوس نداری ببینیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه چراااااااااااااااااااااااااااا ااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : امير حسين